
CRM (Customer Relationship Management) służy przede wszystkim do obsługi interakcji z klientami, w tym utrzymywanie danych kontaktowych, śledzenia sprzedaży czy też zapewnienia obsługi klienta.
CRMDLAKAŻDEGO.PL Sp. Z o.o. Artur Osiński
Opis firmy
Narzędzia CRM pomagają śledzić wszystkie dane klientów i utrzymywać komunikację niezbędną do zapewnienia najlepszej obsługi posprzedażowej, np. zamiast wysyłać wiadomość e-mail, gdy odwiedzający stronę przesyła formularz ze strony internetowej, możesz przesłać te dane bezpośrednio do systemu CRM, skąd możliwe jest natychmiastowe przechodzenie przez obieg pracy, oszczędzając czas i zwiększając satysfakcję klienta.
- Jeżeli korzystasz z zeszytów, przechowujesz informacje w różnych plikach, arkuszach Excela i czasami sam już nie wiesz gdzie co się znajduje – to jest to dobry moment aby wprowadzić system CRM/CMS.
- Zbierzemy wszystko w jedno miejsce, zoptymalizujemy i zautomatyzujemy co tylko się da, wprowadzimy zdalny dostęp aby mieć wszystko zawsze pod ręką tak jak chcesz i gdzie chcesz.
- CRM to tanie i super efektywne zarządzanie klientami, czasem, firmą, zadaniami.
- Pozbądź się zeszytów i masy papierów! Pozbywamy się papierologii w Twojej Firmie, aby w końcu zapanował ład i porządek.